تعمیر انواع یخچال فریزر

مرکز تخصصی تعمیرات ساید بای ساید

حضور یخچالی که کارکرد درستی دارد معمولا در آشپزخانه نادیده گرفته می‌شود! به همین دلیل است که وقتی یخچال‌تان دچار مشکل می‌شود دوست دارید در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر شود. تمام تلاش امداد سرویس هم این بوده که زمان تعمیر و راه اندازی مجدد یخچال ساید بای ساید شما را به حداقل برساند و آرامش را به خانواده‌ها بازگرداند. از این رو تکنسین‌های امداد سرویس نه تنها در زمینه تعمیر یخچال ساید آموزش دیده‌اند، بلکه دانش آنها همگام با نوآوری‌ها به روز می‌شود. کیفیت، همواره زیربنای تمامی خدمات امداد سرویس از نصب و سرویس تا تعمیرات بوده است.

برای دریافت خدمات این سرویس می‌توانید بر روی دکمه «شروع کنید» در همین صفحه کلیک کنید تا مراحل آسان ثبت سفارش تعمیر ماشین لباسشویی در خانه آغاز شود و متخصصین سرمانوین برای ارائه خدمات به شما اعلام آمادگی کنند. در این مرحله، درخصوص روند انجام کار و استعلام هزینه‌ها نیز می‌توانید مشاوره دریافت نمایید. لازم به ذکر است که ثبت سفارش در سرمانوین رایگان است و در صورت عدم توافق با تعمیرکاران می‌‌توانید سفارش خود را لغو کنید.

تعمیر و سرویس یخچال ساید

چند دهه از عرضه یخچال‌های ساید بای ساید به بازار می‌گذرد، اما در همین مدت محبوبیت زیادی به به دست آورده‌اند. حقیقتی که با توجه به زیبایی و کارایی این نوع یخچال کاملا قابل درک است. غالب یخچال‌های ساید فضای بیشتری را به قسمت یخچال و فضای کوچک‌تر را به فریزر اختصاص داده اند. اما در صورتی که دوست دارید هر دو بخش به یک اندازه باشند، نمونه‌هایی از برخی برندها در بازار موجود است.

یخچال‌های ساید بای ساید گران‌تر از سایر انواع یخچال‌ها هستند، که البته این موضوع بی‌دلیل نیست. یخچال‌های ساید نه تنها دو فضای مجزا برای یخچال و فریزر دارند، بلکه به صرفه جویی در مصرف انرژی هم کمک می‌کنند چرا که وقتی درب یکی از قسمت‌ها را باز می‌کنید، هیچ گونه اتلاف سرما رخ نمی‌دهد.

در صورتی که سالمند در خانه دارید یا قرار است برای والدین‌تان یخچال بخرید، یخچال ساید بهترین گزینه است چرا که برای استفاده از فریزر نیازی به خم شدن نیست. این ویژگی برای افرادی که کمردرد دارند نیز بسیار ارزشمند است.

کلیه سرویس‌های بازدید و تعمیر توسط متخصصین و تعمیرکاران حرفه‌ای انجام می‌گیرد و تا حد امکان در صورتی که قطعات قابل تعمیر باشند، از تعویض آن‌ها خودداری خواهد شد. سرویس‌های امداد سرویس برای انواع مختلف ماشین لباسشویی و برندهای گوناگون قابل ‌ارائه است.

برای دریافت خدمات این سرویس می‌توانید بر روی دکمه «شروع کنید» در همین صفحه کلیک کنید تا مراحل آسان ثبت سفارش تعمیر ماشین لباسشویی در خانه آغاز شود و متخصصین امداد سرویس برای ارائه خدمات به شما اعلام آمادگی کنند. در این مرحله، درخصوص روند انجام کار و استعلام هزینه‌ها نیز می‌توانید مشاوره دریافت نمایید. لازم به ذکر است که ثبت سفارش در سرمانوین رایگان است و در صورت عدم توافق با تعمیرکارن می‌‌توانید سفارش خود را لغو کنید.

نصب ساید بای ساید

نصب یخچال ساید به طور صحیح، برای کارکرد بهینه آن اهمیت زیادی دارد. یخچال‌های ساید بای ساید قطعات مختلفی دارند که هر کدام باید به درستی نصب شده، در جای مشخصی قرار بگیرند. در واقع عدم نصب صحیح دستگاه می‌تواند شما را با مشکلاتی مواجه کند. بنابراین توصیه می‌شود که پروسه نصب را به یک تکنسین آموزش دیده در زمینه یخچال‌های ساید بسپارید. به این ترتیب، هم خیال‌تان بابت نصب صحیح دستگاه و کارکرد بهینه آن راحت خواهد بود و هم می‌توانید اطمینان داشته باشید که در آینده دچار هیچ گونه ایرادی نخواهد شد.

همچنین، مهم است که یخچال را در قسمت مناسبی از آشپزخانه قرار بدهید. معمولا توصیه می‌شود که یخچال را در قسمتی که رطوبت یا نور خورشید وجود ندارد، قرار بدهید. به علاوه، دستگاه باید حدود 10 سانت از دیوار فاصله داشته باشد.

چه زمانی لازم است برای تعمیر ساید اقدام کنیم؟

یک یخچال خوب می‌تواند سال‌ها دوام داشته باشد، اما همه دستگاه‌ها در نقطه‌ای از زمان کم کم ایراد پیدا می‌کنند و دچار مشکل می‌شوند. یخچالی که سر و صدا دارد، عرق می‌کند، قسمت پشت آن بیش از حد داغ است، به اندازه کافی خنک نمی‌کند، نشتی دارد یا به طور مکرر خاموش و روشن می‌شود، در واقع به شما می‌گوید که به شدت نیازمند تعمیر است یا حتی بدتر، ممکن است لازم باشد که آن را با یک یخچال ساید نو جایگزین کنید.

همه چیز بستگی به نوع خرابی و شدت آن دارد. توصیه ما به شما این است که از همان ابتدای خرید یخچال ساید بای ساید، با دنبال کردن نکات مراقبتی و انجام سرویس دوره ای، سلامت دستگاه را در حد بهینه نگه دارید و در عین حال طول عمر آن را افزایش دهید.

به عنوان یک قاعده کلی که در مورد همه دستگاه‌ها صدق می‌کند، بهتر است با دیدن کوچک‌ترین ایراد با یک تکنسین تعمیر یخچال ساید تماس بگیرید. به این ترتیب هم از بزرگ‌تر شدن مشکل پیشگیری خواهید کرد و هم هزینه کمتری را خواهید پرداخت.