تعمیر انواع ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی، یکی از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی است. امروزه ماشین لباسشویی یکی از ملزومات زندگی شهری و حتی روستایی به شمار می آید؛ به واسطه استفاده مدام و هر روزه از این دستگاه، طبیعی است که در فواصل زمانی معین، به تعمیر و سرویس احتیاج داشته باشد.با توجه به رقابت های تنگاتنگ و فشرده ای که بین کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی، از جمله ال جی، سامسونگ، کن وود، دوو، مدیا، مجیک، بوش و … وجود دارد، هر روزه شاهد تولید و تولد یک ماشین لباسشویی جدید با فناوری نوین هستیم. این سرعت توسعه، هر تعمیرکاری را ملزم می کند که برای تعمیر ماشین لباسشویی، خود را مجهز به دانش و تکنولوژی روز کند تا از قافله توسعه و پیشرفت جا نماند و بی سواد فناوری های نوین نباشد.

تعمیر شیر برقی لباسشویی

شیر برقی لباسشویی یکی از قطعات اصلی لباسشویی است که وظیفه مهمی را بر عهده دارد. این قطعه وظیفه دارد آب ورودی به لباسشویی را کنترل و تنظیم کند. در صورت خرابی این قطعه باید سریعا از مراکز تعمیر لباسشویی کمک بگیرید و ایراد آن را رفع کنید. خرابی شیر برقی لباسشویی به دو صورت الکتریکی و مکانیکی است که در ادامه به هر یک به صورت جداگانه اشاره می کنیم.

خرابی مکانیکی شیر برقی شامل موارد زیر است:

  • پارگی لاستیک یا شیلنگ که آب را پمپاژ می کند.
  • در صورتی که مسیر ورودی شیر برقی دارای فیلتر است، ممکن است با املاح موجود در آب شهری مسدود شود و از ورود آب جلوگیری نماید.
  • خرابی اهرم و بروز ساییدگی لاستیک سر اهرم از ایراداتی است که در شیر برقی اتفاق می افتد.

خرابی الکتریکی شیر برقی شامل موارد زیر است:

  • چنانچه فرآیند برق رسانی به شیر برقی با مشکل مواجه شده باشد و یا بوبین شیر برقی دچار سوختگی باشد، شیر برقی عملکرد درستی نخواهد داشت.

به این ترتیب باید تمام موارد بالا به دقت مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت بروز مشکل در هر قسمت، اقدام به تعمیر شیر برقی لباسشویی کرد.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی

موتور لباسشویی به عنوان مهم ترین قطعه در این دستگاه شناخته می شود که در صورت خرابی باید از افراد متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی درخواست کمک کرد. خرابی موتور لباسشویی باعث بروز ایراداتی از قبیل نچرخیدن آبکش ماشین لباسشویی، صدای بلند و آزار دهنده در دستگاه، لرزش در حین کار لباسشویی و خرابی تسمه می شود.

در صورتی که با خرابی موتور لباسشویی مواجه شدید، دیگر نباید از دستگاه استفاده کنید. بلکه سریعا آن را خاموش کرده و از برق بکشید و تا زمان انجام تعمیرات لباسشویی، دستگاه را روشن نکنید. این کار از گسترش خرابی در دستگاه جلوگیری می کند و هزینه تعمیر و میزان خسارت به دستگاه را کاهش می دهد.

تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، کن وود، دوو، مدیا، مجیک، بوش، کندی، کرال، هایسنس، هیتاچی، فیلکو، فیلیپس، ایندیزیت، زیمنس و همه برند های ایرانی ازجمله اسنوا، پارس، پاکشوما، ارج، آبسال و … در مرکز تعمیرات لوازم خانگی با بهترین کیفیت انجام می شود. هر یک از این برند ها و بسیاری برندهای دیگر که از قلم افتاده اند، برای خود ساختار و فناوری خاصی دارند که فقط آن را دنبال می کنند. برای اینکه یک تعمیرکار بتواند از عهده تعمیر هر یک از این ماشین های لباسشویی بر بیاید لازم است که با فناوری به کار رفته در آن آشنا باشد.

کمپانی های سازنده ماشین لباسشویی به دلیل رقابت سختی که با هم دارند، همواره به دنبال اضافه کردن فاکتور های جدید به این دستگاه هستند تا آن را به یک دستگاه منحصر و با ویژگی های طلایی تبدیل کنند تا مشتری با دیدین این آپشن ها ترغیب به خرید شود. برای ما فرقی نداردکه شما صاحب ماشین لباسشویی کدام یک از این برند ها هستید، ما تکنسین های ماهر هر یک از این برند ها را در اختیار داریم تا بتوانیم بهترین کیفیت تعمیر ماشین لباسشویی را برای شما به ارمغان بیاوریم.