وبلاگ

خدمات تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال در منزل از آن دسته خدماتی است که در مواقع ضروری می‌تواند تا حد زیادی مشکلات را حل کند و از هزینه ها بکاهد. یخچال فریزر از سنگین‌ترین لوازم خانگی هستند که حمل و نقل آن‌ها کاری سخت و دشوار است. اما هر نوع خرابی و نقص در این وسیله مهم مشکلات زیادی برای ما به همراه خواهد آورد. بنابراین بهترین راهکار در این مواقع استفاده از تعمیر یخچال در محل است. کمک گرفتن از یک تعمیرکار ماهر که مورد اطمینان ما باشد شاید خود چالشی دیگر پیش روی ما بگذارد. اما جای نگرانی نیست سرما نوین با بهترین خدمات و مناسب‌ترین تعرفه در هر زمانی آماده پاسخگویی به شما است. در این مطلب قصد داریم علاوه بر بیان شرایط یک تعمیرکار مجرب و متعهد، خدماتی که توسط تکنسین‌های مجرب سرما نوین ارائه می‌شود را به شما معرفی کنیم.

تعمیر یخچال در منزل

تخصص تعمیر کار یخچال

اولین نکته مهم برای انتخاب تعمیرکار برای تعمیر یخچال در منزل اطمینان از تخصص و دانش او است. دانش به روز و مطابقت آن با جدیدترین تغییرات تکنولوژی تولید یخچال فریزر از مواردی است که یک تعمیرکار را متفاوت می‌کند. توجه داشته باشید که با توجه به تنوع برندها یک تعمیرکار خوب باید با تمامی این برندها آشنایی داشته باشد. تنها در این صورت است که می‌تواند بدون تحمیل هزینه و یا اتلاف وقت کار شما را راه بیندازد.

بنابراین انتخاب یک سرویس‌کار مجرب و مطمئن اولین و مهم‌ترین اقدام برای رفع مشکل است. علاوه بر آن اگر تعمیر کار امکان ارائه خدمات در منزل را داشته باشد تا حد زیادی در زمان و هزینه صرفه جویی می‌شود و از صدمات ناشی از جابه‌جایی هم جلوگیری می‌شود. خوشبختانه تعمیرکاران در سرما نوین خدمات تعمیر یخچال فریزر را در هر زمانی در تمام نقاط تهران به شما ارائه می‌کنند. دانش به روز و اطلاع از جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در تولید یخچال‌ها از ویژگی‌های متخصصین سرما نوین است.

متخصصین سرما نوین چه برندهایی را تعمیر می‌کنند.

سرما نوین به عنوان یک تیم تخصصی جوان و با انگیزه با انواع برندهای قدیمی و جدید تولید شده در دنیا و انواع یخچال‌های ساید بای ساید، دوقلو، یخچال فریزر مینی، صندوقی و غیره آشنایی دارند. و با تکیه بر دانش خود امکان ارائه خدمات تعمیر یخچال در منزل به شما عزیزان را دارند.

قیمت

شاید یکی از مهم‌ترین نکته ها در زمان انتخاب تعمیرکار بحث قیمت باشد. باید گفت عوامل متعددی تعیین کننده قیمت خدمات است. نوع نقص و خرابی یخچال، استفاده از قطعات، نوع برند یخچال و بسیاری موارد دیگر تعیین کننده هستند. قیمت قطعه و نوسانات بازار در تعیین قیمت آن‌ها تواند تاحد زیادی اثر گذار باشد. اجرت تعمیر و منصفانه بودن آن عامل مهم دیگری در تعیین قیمت است. تیم سرما نوین با تعیین تعرفه‌های منصفانه گامی روبه جلو برای خدمات دهی بهتر به مشتریان خود برداشته است.

تعرفه تعمیر یخچال در منزل

مشکلات رایج یخچال فریزر

برخی مسائلی که در صورت بروز می‌توانید با تعمیرکار تماس بگیرید و از خدمات تعمیر یخچال در منزل استافده کنید شامل موارد زیر می‌شود.

  • سرو صدای غیرعادی و زیاد
  • وجود برق در بدنه یخچال
  • گرمای زیاد بدنه یخچال
  • خرابی لاستیک درب یخچال
  • برفک یخچال
  • خنک نکردن موتور یخچال
  • منجمد نشدن مواد غذایی در فریزر
  • عدم کارکرد یخ ساز

و…

تعمیر یخچال در منزل

با توجه به موارد ذکر شده اهمیت بررسی دقیق برای پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب واضح و روشن است.  تعمیرکاری که علاوه بر تخصص و دانش، انصاف کاری داشته باشد. دقت کنید که بهتر است با بروز علائم اولیه مشکل در یخچال خود به سرعت با تعمیرکار مجاز تماس گرفته و مشکل را مطرح کنید تا از هزینه‌های اضافی و یا آسیب‌های جدی‌تر پیشگیری کنید. تیم تخصصی سرما نوین مفتخر است خدمات تعمیر یخچال را در اقصی نقاط تهران در کمترین زمان به مشتریان ارائه می‌دهد. در صورت بروز هر گونه مشکلی برای یخچال خود از طریق شماره تماس‌های موجود از مشورت با تعمیرکاران ما بهره‌مند شوید. تیم سرما نوین علاوه بر این در زمینه رفع پوسیدگی یخچال، رنگ آمیزی و همین طور تعمیر ماشین لباسشویی در خدمت شما همراهان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علت سروصدای یخچال

علت سرو صدای یخچال

تصور علت سروصدای یخچال می‌تواند نشانه خرابی یکی از قطعات دستگاه و زمینه ساز مسائل جدی تری باشد. صدای یخچال

ادامه مطلب »